2014. április 17., csütörtök

A fényképezés /Louis/

Sziasztok! 
Úgy gondoltam,hogy a blog kicsit jobban beinduljon teszek be egy *ke sztorit csak úgy.
Ez lesz nekem az első.Remélem tetszeni fog.Kérek komikat,hogy tudjam min kellene változtatni :)
köszi :)
Xx Niki 



Reggel fáradtan keltem ki puha ágyamból.Semmihez nem volt kedvem.De amikor ránéztem az órára ami már 8:21-t mutatott azonnal fel s alá kezdtem szaladgálni a házban.Tudtam,hogy most nem késhetek el! Gyorsan lefürödtem,felöltöztem és feltettem egy kis sminket 

Beültem a kocsimba a fényképezőmmel és rátapostam a gázra. Szerencsémre nem volt forgalom ezért gyorsan beértem.Meg is kaptam a lecseszést,hogy már rég itt kellett volna lennem. Azt mondta a főnököm,hogy egy híres fiúbandát fogok fényképezni. Elővettem ami nekem kell a fényképezéshez.Amikor mondtam,hogy jöhetnek és álljanak be nem hittem a szememnek.Csak ámultam. Most komolyan a One Directiont fogom fényképezni?! Megmutattam nekik,hogy hova álljanak. Mit ne mondjak elég jó képet készítettem.  
A főnökömnek is nagyon tetszett. Azt mondta,hogy csináljak külön külön képeket is. Mikor már majdnem megvoltam oda jött hozzám egy barna hajú gyönyörű kék szemű jól öltözött fiú. 
-Szia az én nevem Louis.-látványától már elpirultam.
-Szia én Liza Morgan vagyok.-nem tudtam,hogy mit mondjak neki hisz ő egy híresség én meg csak egy egyszerű fotós.
-Szép név. Nem akarsz meginni valamit mielőtt lefotóznál?-a szívem egyre hevesebben vert.
-De,szívesen-elindultunk a kávézó felé.Volt 2 szabad hely amit el is foglaltunk. Mindketten 2 Cappuccino-t rendeltünk. Amíg vártunk rá beszélgettünk. Elmesélte,hogy imádja a répát és,hogy nagyon szeret viccelődni. Na és persze azt is,hogy szingli.Kis idő múlva meg is érkezett a rendelésünk. Louis gyorsan bele is ivott a tartalmába. Gyorsan eltelt az idő amikor mondtam neki,hogy most már vissza kellene mennünk, de ő lefogta a kezemet és az ölébe rántott. Meglepődtem a tettén de ugyanakkor most még közelebbről láthattam gyönyörű kék szemeit. Egyre csak közeledett már csak pár centi volt ajkaink között. Amikor ezt ő megváltoztatta. Ajkai finomak és puhák voltak egyszer csak engedélyt adtam neki és nyelve utat tört magának.Ajkai egyenletesen mozogtak az enyémen. Pár perc után a levegő hiány miatt elváltunk. Mosolya tökéletes volt. Gyors puszit adott a számra majd elindultunk vissza a fotózásra. Amikor beértünk mindenki minket méregetett én már tiszta vörös voltam. Louis  egy hirtelen mozdulattal összekulcsolta kezünket. Én nem értettem mit csinál de ő továbbra is csak mosolygott mintha mi se történt volna. Egy göndör szépfiú odajött hozzánk és félrehívta Louist. Én csak értettlenül álltam ott. A főnököm szúrós szemmel oda jött hozzám majd megfogta a karom és félrehúzott.
- Te meg mi a fenét művelsz? Ide hívlak egy munkára erre te meg össze szűrőd a levet egy hírességgel? Szerinted majd pont le fogsz neki kelleni? Egy ilyen kis senki?-csak álltam ott értelmetlenül és azt vártam,hogy megnyíljon alattam a föld.Szemeim már könnyben álltak.Nem tudtam mit mondjak. Fogtam magam és elfutottam. De egyszer csak egy kéz megfogta a csuklómat és magához húzott. Felnéztem és megint azzal a gyönyörű kék szempárral találtam szembe magam.Ő csak kérdően nézett rám. 
-Louis igaza van a főnökömnek én csak egy egyszerű lány vagyok,találsz nálam jobbat is.-ő csak nézett mire megszólalt
- Nálad szebb,okosabb,gyönyörűbb lányt se égen se földön nem találtam volna nekem te kellesz és ne foglalkozz mással.-csak álltam majd Louis egy hirtelen mozdulattal ajkát enyémre helyezte.Csodás volt. Mintha a felhők felett jártam volna. Rájöttem,hogy ugyanazt érzem amit ő. A szerelmet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése