2014. április 27., vasárnap

Ladányi Leilának: Tökéletes este /Niall/

Sziasztok! 
Bocsánatot kérnék először is Leilától! Ne haragudj,hogy ilyen sokat kellet várnod csak először úgy volt,hogy együtt írjuk meg de aztán mégsem. A többiektől is szeretnénk bocsánatot kérni,hogy későn hoztuk. Ne haragudjatok! Remélem mindenkinek tetszeni fog! Puszi Xx Niki :)



Munkából hazajövet felhívott Niall,hogy ma este 8-kor meghívna egy vacsira és ő főzne. Na arra kíváncsi leszek. Niall drága inkább az evésben jó mint sem a főzésben. De persze igent mondtam. Már régóta legjobb barátok vagyunk de én valahogyan mindig is többet akartam. Sokszor olyan dolgokat mond amit valahogyan én mindig félreértek. Tudom,hogy ő sose gondolja komolyan vagy legalábbis is úgy tudom. Amint hazaértem gyorsan összedobtam valami ebédet hisz még messze van az este és addig valamit táplálkoznom kell. Amikor készen lett beültem a tv elé és gyorsan megettem. Felmentem a szobámba és megnéztem a facebookomat. Niall  írt,hogy nagyon várja az estét és,hogy már neki látott a vacsinak. Ha őszinte akarok lenni akkor kicsit furcsa volt,hogy ennyire várja. . A gondolatmenetemet a csengő szakította meg. Értelmetlenül mentem és nyitottam ki az ajtót. Amikor megláttam,hogy az illető kezében van egy doboz és azt kérte,hogy írjak alá egy papírt. Amint ez megvolt elköszöntem és már futottam be a nappaliba. Kinyitottam és megnéztem,hogy mi is van benne. Tátott szájjal néztem. Egy gyönyörű ruha volt benne meg egy cetli amiben ez állt :
"Ma este a vacsin ezt szeretném rajtad látni Xx Niall"
Akaratlanul is elmosolyodtam. Nagyon tetszett a ruha és Niall kedvessége is. Ránéztem az órára ami 19:17-t mutatott. Gyorsan bementem a fürdőbe és elkezdtem zuhanyozni. Később már a ruhámat vettem fel a magassarkúmmal és magamra tetten egy kis sminket ami ,szempillaspirálból,szájfényből és korrektorból állt. Beültem az autómba és már mentem is. Nem volt nagy forgalom ezért pontban nyolcra oda is értem. 
Niall kinyitotta az ajtót és az első megszólalása ez volt:
-Tudtam,hogy csodásan fog rajtad állni de nem hittem,hogy ennyire.-én nyomban elpirultam.
-Köszönöm szépen-már elöntött a pír-,de megtudhatom,hogy mi okból kaptam? ünnepelünk valamit?-láttam,hogy kérdésemen elgondolkozik.
-Ma este mindent meg fogsz tudni,de gyere beljebb nehogy megfázz nekem-úgy is tettem. Be mentem és elindultam az asztalhoz ami csodásan volt megterítve.
Tökéletesen nézett ki.
-Hát ez csodásan néz ki Niall.-mondtam ámulva 
-Köszönöm,de üljünk le mert már éhen halok-mondta a végét elnevetve
-Én is.-mosolyogtam.Kihúzta a széket és leültem rá. Majd elkezdtünk enni. Meg kell,hogy mondjam sosem gondoltam volna,hogy tud főzni és,hogy ilyen jól!
-Nagyon finom volt minden köszönöm szépen ezt a csodás estét és a ruhát is.-mondtam miután befejeztem a  második fogást.
-Még hátra van a desszert,de köszönöm szépen-mondta majd elindult,hogy hozza a desszertjét.Miután kihozta és elkezdtem enni ő csak nézett.
-Ha nem haragszol akkor felteszem azt a kérdést,hogy miért kaptam a ruhát?miért gyertyafényes vacsorát csináltál? Miért nézel folyton? Miért? Miért? nem mondom,hogy rossz csak mióta itt vagyok nem tudok magamnak választ adni és azt mondtad,hogy mindenre megkapom a választ!-mondtam és a végén elejtettem egy kis mosolyt.
-Most meg is kapod. Ladányi Leila, nagyon jól ismerjük egymást és van egy valami amit nem tudsz....-csak néztem értelmetlenül mi lehet az?
-Mégis mi....-akartam folytatni de ő nem hagyta mert közeledett felém még végül csak pár centi választotta el ajkainkat de ő ennek nyomban véget vetett és ajkaimat kezdte el falni.Először nem értettem de aztán visszacsókoltam,majd nyelve utat tört magának számban és vad táncra hívta az enyémet. Ott abban a pillanatban voltam a leges legboldogabb ember! Majd  miután elváltunk újra belekezdett.
-Hát ez az a dolog amit már rég meg szerettem volna tenni. Leila én szerelmes vagyok beléd!!-először csak nagyokat néztem majd miután felfogtam a történteket belekezdtem.
-Én is beléd de féltem,hogy te nem-mondtam kicsit félénken 
-Ez most komoly? Úr isten ez életem legjobb estéje! Szeretlek-mondta  és felemelt,majd megpörgetett és csókolt meg.
-É-én is-mondtam csókunk közé.
-Na most az lenne a kérésem,hogy leszel-e a barátnőm? És az lenne a kérésem,hogy aludj nálam!-csak nagyokat néztem utána mosolyogva megszólaltam.
-Igen leszek a barátnőd ezer örömmel. és igen nálad alszom-mondtam majd felhúzott magával a lépcsőn egészen a szobájáig,ott adott törölközőt meg ami kellet. Lefürödtem és siettem vissza hozzá mire ő már a lenti fürdőben szintén lefürdött. Adott nekem pizsamát vagy azt nem is lehet pizsinek nevezni  inkább a pólóját.
-Csodásan áll-mondta majd behúzott maga mellé az ágyba.Adott egy lágy puszit  ajkaimra majd közel húzott magához és átkarolt. Nagyon boldog voltam. Éreztem,hogy még nem alszik ezért úgy gondoltam,hogy mondok neki valamit.
-Niall! Köszönöm ezt a csodás estét. Nagyon szeretlek-mondtam és hozzá fordultam
-Szívesen! És én köszönöm azt,hogy az enyém vagy és én is nagyon  szeretlek.-mikor ezt kimondta a szívem nagyot vert.Adott egy lágy csókot majd amikor elváltunk elnyomott az álom éreztem Niall kezeit a derekamon és ez megnyugtatott.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése